اشتراک گذاری

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ

نمایندگی نوت بوک سرویس، مرکز فوق تخصصی تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، با بیش از ۲۰ سال تجربه ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر صفحه نمایش laptop ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر صفحه نمایش laptop اعلام میدارد. این واحد با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیر سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیر سخت افزاری صفحه نمایش laptop را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد.

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ در محل

علائم خرابی نمایشگر لپ تاپ

مهم ترین نشانه خرابی نمایشگر لپ تاپ در شرایطی که این قطعه نشکسته باشد، مشکلات تصویر است. به عنوان مثال گاهی لپ تاپ روشن می شود، اما هیچ گونه تصویری در ال سی دی به نمایش در نمی آید. در این شرایط صدای فن به گوش می رسد و اگر ایراد از مادربرد یا کارت گرافیک نباشد، بدون شک مدارهای ال سی دی معیوب شده و باید تعویض شوند.

وجود نور کم رنگ یا هاله ای از تصویر در نمایشگر هم نشان دهنده خرابی این قطعه است. گاهی لپ تاپ روشن شده و تصویر نیز به نمایش در می آید، اما پس از مدتی ناگهان تصویر از بین رفته و صفحه نمایش سیاه می شود. در چنین شرایطی هم نیاز به تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ یا بعضا تعویض این قطعه است.

چرا ال سی دی لپ تاپ درست کار نمی کند؟

صفحه نمایش لپ تاپ، یا به دلیل مشکلات نرم افزاری همچون ویروسی شدن، به هم ریختن تنظیمات، باگ های سیستم عامل و … کار نمی کند و یا خرابی آن ناشی از آسیب دیدگی قطعات داخلی است. به عنوان مثال اگر مادربرد یا کارت گرافیک ایراد داشته باشند، مشکلاتی در عملکرد ال سی دی و نمایش تصاویر ایجاد می شود.

در کنار این عوامل، ریختن آب یا هر نوع مایعات دیگری روی لپ تاپ هم می تواند باعث خرابی این قطعه و بروز مشکلات جدی در عملکرد آن شود. در این حالت، رطوبت به داخل LCD نفوذ کرده و برد هایولتاژ به شدت آسیب دیده و در مواردی ممکن است بسوزد. در صورت ضربه خوردن لپ تاپ هم احتمال خرابی نمایشگر وجود دارد.

هزینه تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ

مدل نمایشگر (ال ای دی و ال سی دی) و نوع خرابی یا میزان آسیب دیدگی این قطعه، در تعیین هزینه تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ تاثیرگذار هستند. از آنجا که نمایشگر یکی از گران ترین قطعات لپ تاپ بوده و قیمت نمونه اصلی آن نیز بالاست، تعویض صفحه نمایش لپ تاپ از هر برندی، هزینه بالایی دارد که شامل قیمت قطعه جدید هم می شود. البته تلاش تکنسین های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ این است که ضمن تعمیر صفحه نمایش، از تعویض آن جلوگیری کنند. اما گاهی شدت آسیب دیدگی نمایشگر بالاست و راهی جز تعویض آن وجود ندارد.

تعویض نمایشگر لپ تاپ

با این که کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تلاش می کنند که نمایشگر را تعمیر کنند، اما گاهی امکان تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ وجود ندارد. به عنوان مثال وقتی ال سی دی شکسته یا سوخته، نمی توان آن را تعمیر کرد و باید به فکر تعویض این قطعه بود. روند تعویض نمایشگر لپ تاپ به این ترتیب است که اول باتری از دستگاه خارج می شود. سپس قاب باز شده و اطراف نمایشگر با تیغه های مخصوصی جدا می شوند. بعد از جدا کردن کابل ها، تعمیرکار نمایشگر قدیمی را بیرون آورده و LCD جدید را جایگزین آن می کند. سپس پنل جدید وصل شده و پیچ ها با دقت بسته می شوند. پس از تست ال سی دی جدید، قاب و پیچ ها بسته شده و بدنه لپ تاپ هم مطابق قبل بسته می شود.

 

خدمات تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ

تعمیر کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در صفحه نمایش laptop
تعمیر به حالت استند بای  رفتن صفحه نمایش laptop
تعمیر قطع رنگ بعد از ۲ دقیقه در صفحه نمایش laptop
تعمیر بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در صفحه نمایش laptop
تعمیر روشن نشدن صفحه نمایش laptop
تعمیر سیاه شدن صفحه بعد از حدود نیم ساعت کار کردن صفحه نمایش laptop
تعمیر و رفع ایراد خاموش شدن صفحه نمایش laptop
تعمیر تصویر داری خط برگشتی و بدون برفک و داغ کردن صفحه نمایش laptop
تعمیر قطع و وصل تصویر در صفحه نمایش laptop
تعمیر نداشتن نور در صفحه نمایش laptop
تعمیر قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در صفحه نمایش laptop
تعمیر پر نور و کم نور شدن چراغ استند بای صفحه نمایش laptop
تعمیر و عیب یابی نداشتن تصویر در صفحه نمایش laptop
تعمیر صدای صوت های ولتاژ در صفحه نمایش laptop
تعمیر چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن صفحه نمایش laptop
تعمیر و عیب یابی سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در صفحه نمایش laptop
تعمیر و عیب یابی سوختن سریع ترانزیستور افقی صفحه نمایش laptop
تعمیر و عیب یابی آمدن صدای سیک سیک از های ولتاژ در صفحه نمایش laptop

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

20 + سه =