معرفی لپ تاپ ۵۱۱۰ دل

لپ تاپ ۵۱۱۰ دل یکی دیگر از دستگاه های زیبا و منحصر به فرد عرضه شده از سوی کمپانی دل است که به سبب برخورداری از ساخت و امکانات مناسب به یکی از پرفروشترین های بازار بدل گشته است. صفحه نمایش عریض و با کیفیت لپ تاپ ۵۱۱۰ دل سبب گشته تا این دستگاه برای کاربری های متفاوت مناسب گردد و مورد استقبال کاربرانی از سطوح مختلف جامعه قرار گیرد. نمایشگر لپ تاپ ۵۱۱۰ دل ۱۵٫۶ اینچی و از سری نمایشگرهای HD LED است که تحت سیستم داس ارائه گشته است. پردازنده این دستگاه Core i5-2430M با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز است. چنین پردازنده ای به کاربر این امکان را می دهد تا برنامه های کاربردی و نرم افزارهای سنگین را بر روی آن پیاده سازد و بی هیچ واهمه ای به کار با آنها بپردازد.

ویژگی های لپ تاپ ۵۱۱۰ دل

ویژگی های بارز و برجسته لپ تاپ ۵۱۱۰ دل را می توان برخورداری آن از حافظه ۴ گیگی DDR3، هارد ۵۰۰ گیگابایتی و حافظه نهان ۳ مگی دانست که قدرت بالایی به دستگاه بخشیده است. کارت گرافیم استفاده شده در این دستگاه GT 525M است که از تراشه های پرسرعت دامنه متوسط لپ تاپ است. سرعت اجرای این تراشه در قیاس با مدل پیش از آن حدود ۷ درصد افزایش یافته که برای نوت بوک های ۱۵٫۶ اینچی مناسب بنظر می رسد. عملکرد این کارت گرافیک در اجرای بازی های رایانه ای، مشابه عملکرد GT 425M است با این تفاوت که مقداری افزایش یافته است.

معرفی لپ تاپ ۵۱۱۰ دل

پیشنهاد سایت: ارور رد اسکرین لپ تاپ

مشخصات فنی لپ تاپ دل Inspiron N5010

مشخصات محصول
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GT525M 1GB
ابعاد صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD با دقت ۱۳۶۶x768
امکانات DVD-RW Webcam Card Reader Wi-Fi Ethernet Port VGA Port HDMI Port
باتری ۶ سلولی
سیستم‌عامل ندارد
ابعاد صفحه نمایش۳۵۶ × ۲۴۴ × ۳۷ میلی‌متر
وزن دستگاه۲٫۴۴ کیلوگرم
پردازنده مرکزی Intel Core i7 2670QM 2.2 GHZ 3.10 GHz
حافظه RAM ظرفیت: ۸ گیگابایت با نوع DDR3
ظرفیت حافظه داخلی ۷۵۰ گیگابایت با مشخصات: ۵۴۰۰ RPM

تعمیر لپ تاپ دل Inspiron N5010 در محل

مرکز تعمیر تخصصی لپ تاپ نوت بوک سرویس باکیفیت ترین خدمات را در این حوزه ارائه می دهد. سرویس لپ تاپ دل Inspiron N5010 دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مطالعه بخش سرویس لپ تاپ دل Inspiron N50100 اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.