اشتراک گذاری

تعمیرات نوت بوک اپل

مرکز تعمیرات نوت بوک تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه را ارائه کرده است. تعمیرات نوت بوک اپل به دو پارت نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی می شود. با مراجعه به این مرکز شما می توانید تمام عیوب احتمالی دستگاه خود را برطرف کنید. این مجموعه متشکل از تیمی مجرب و متخصص در زمینه ی تعمیرات نوت بوک اپل می باشد. بهره مندی از این متخصصان تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مورد نیاز کاربران داشته است. تعمیرات نوت بوک نیازمند تخصص و مهارت بسیار می باشد. به همین منظور اگر دستگاه شما دچار هر گونه اختلال شد می توانید با مراجعه به این واحد تخصصی تمام عیوب آن را برطرف کنید.

به طور کلی مشکلات این دستگاه در دو بخش نرم افزار و سخت افزار دسته بندی می شود. مشکلات سخت افزاری مرتبط با ظاهر دستگاه و قطعات داخلی می باشد و مشکلات نرم افزاری نیز شامل برنامه های داخلی دستگاه می شود. نوت بوک ها دارای ساختار حساس و پیچیده ای هستند به همین خاطر تعمیرات آنها باید توسط متخصصین انجام شود. واحد تعمیرات نوت بوک اپل پس از عیب یابی و تشخیص سخت افزاری یا نرم افزاری بودن مشکل به تعمیرات دستگاه مشغول می شوند. شما میتوانید در صورت بروز مشکل در نوت بوک خود به واحد مربوطه مراجعه کنید و دستگاه را کاملا سالم تحویل بگیرید.

تعمیرات نوت بوک اپل

تعمیر نوت بوک اپل در تهران

جهت تعمیرات نوت بوک اپل در تهران و دریافت تخصصی ترین خدمات در این زمینه، کافی است با نمایندگی تعمیرات نوت بوک در تهران تماس گرفته و یا به یکی از شعب این مرکز در ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، پیروزی و تجریش مراجعه کنید. نمایندگی تخصصی تعمیرات لپ تاپ در کنار شماست تا تخصصی ترین خدمات تعمیر انواع نوت بوک های apple را در هر نقطه از پایتخت (شمال، جنوب، شرق، غرب، مرکز و حومه) با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.

تعمیر نوت بوک apple در کرج

در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر نوت بوک اپل در کرج، با مرکز تخصصی تعمیرات نوت بوک تماس بگیرید. همکاران ما در شعبه کرج، تلاش می کنند که با استفاده از روش ها و ابزار نوین، استاندارد جدید و متمایزی از خدمات رسانی را در حوزه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری نوت بوک های اپل به کاربران ارائه نمایند. دانش به روز تکنسین های نمایندگی تعمیر نوت بوک apple در کرج، موجب شده است که مشتریان، خدمات مورد نظرشان را در بالاترین سطح کیفی و تخصصی دریافت کنند.

هزینه تعمیرات لپ تاپ اپل

هزینه تعمیرات لپ تاپ اپل، همچون دیگر دستگاه های الکترونیکی، با توجه نوع و میزان خرابی این قطعه متفاوت است. اگر مسئله دستگاه نرم افزاری بوده و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات نباشد، معمولا لازم نیست مبلغ بالایی برای تعمیر نوت بوک apple پرداخت کنید. در صورت آسیب دیدگی قطعات، باید دید که آیا می توان قطعه آسیب دیده را تعمیر کرد و یا نیاز به تعویض آن است. هزینه تعویض قطعات لپ تاپ ها و نوت بوک های اپل، معمولا بالاست و تا حد زیادی به قیمت قطعه جدید بستگی دارد.

عیب یابی و تعمیر لپ تاپ اپل

برای تعمیر لپ تاپ اپل و عیب یابی و رفع تمامی مشکلات هریک از مدل های این دستگاه، کافی است با نمایندگی تخصصی تعمیرات لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. مجرب ترین تکنسین های تعمیر لپ تاپ در این مرکز، دستگاه شما را عیب یابی کرده و تمامی اقدامات لازم برای تعمیر آن را انجام می دهند.

همکاران ما به خوبی با تفاوت های ساختاری و نرم افزاری مک بوک با لپ تاپ های ویندوزی آشنایی دارند. به همین دلیل، تعمیر لپ تاپ اپل در این مرکز، مطابق با استانداردهای روز دنیا و در بالاترین سطح کیفی و تخصصی انجام می شود. با استفاده از سرویس پذیرش در محل هم می توانید بدون مراجعه حضوری، مک بوک خود را تعمیر کنید.

ایرادات و تعمیرات نوت بوک اپل

ایرادات این نوع دستگاه ها معمولا مشابه با لپ تاپ، کامپیوتر ها، آل این وان ها و… می باشد. در این بخش به بررسی اجمالی ایرادات این دستگاه می پردازیم.

هنگ کردن نوت بوک

نیاز به ارتقای حافظه، از علائم این نیاز می توان به هنگ کردن متوالی سیستم، زمان بوت طولانی رایانه و ضعف کارایی و کاهش سرعت رایانه به هنگام استفاده از نرم افزارهای مختلف اشاره کرد. برای رفع این مشکل می توانید به ارتقای حافظه‌ ی رم یا استفاده از یک حافظه ‌ی فلش یو‌اس‌بی با حالت ReadyBoost فعال برای افزایش میزان حافظه ‌ی رم استفاده کنید.

پیشنهاد سایت: تعویض هارد مک بوک

صداهای نامتعارف نوت بوک

نقص دیسک سخت، علامت وجود این مشکل ایجاد صداهای بلندی شبیه به کلیک در زمان دسترسی رایانه به یک داده در دیسک سخت است که از طریق پشتیبان‌گیری آنلاین از داده‌ها و جایگزین کردن یک دیسک سخت جدید قابل حل می باشد.

تعمیر مک بوک اپل در محل

داغ شدن نوت بوک

داغ شدن بیش از حد نوت بوک که نشانه ی آن کرش و هنگ کردن نوت بوک می باشد. این مشکل کارایی دستگاه را تا حد زیادی دچار اختلال می کند. تمیز کردن راه های ورودی و خروجی هوا می تواند در حل این مشکل تاثیر بسزایی داشته باشد.

تعمیر کندی سرعت نوت بوک اپل

علاوه بر مشکلات هارد، خرابی cpu نیز منجر به کندی نوت بوک می شود. cpu یا پردازنده، جزء اصلی دستگاه های الکترونیکی است. زمانی که نتواند پردازش های لازم را با سرعت مناسب انجام دهد، دستگاه فریز شده و مدام هنگ می کند. دلیل دیگر کندی سرعت نوت بوک، ایراد در کار رم است. گاهی برنامه هایی که اجرا می کنید، سنگین تر از توان کاری رم هستند و نمی تواند به خوبی آن را اجرا کند. لازم است بدانید که برای حل این مشکل می توانید بررسی کنید که آیا امکان ارتقای رم وجود دارد یا خیر. اگر وجود نداشته باشد، ناچار باید در حد توان سیستم از آن کار بکشید.

خالی شدن باتری نوت بوک

لازم است بدانید علاوه بر تعویض باتری، روش های تعمیر نوت بوک اپل با مشکل باتری انجام شود. به این ترتیب اگر تکنسین تعمیر تشخیص دهد که می توان با تعویض سلول مشکل را رفع کرد، این کار صورت می گیرد. زمانی که سلول سوخته باشد، دیگر نمی تواند مانند سابق شارژ را در خود نگه دارد و در این زمان شاید تعویض آن ها راه مناسبی باشد.

خدمات تخصصی نوت بوک سرویس: تعمیر باتری لپ تاپ

خدمات تعمیر نوت بوک اپل

برای تعمیرات نوت بوک اپل اولین قدم عیب یابی دقیق می باشد. اگر عیوب دستگاه به درستی تشخیص داده شود تعمیرات این دستگاه به خوبی انجام شده و نتیجه ی دلخواه حاصل می شود. واحد تعمیرات نوت بوک اپل در تلاش است تا با عیب یابی دقیق در کوتاه ترین زمان دستگاه شما را به کیفیت اولیه برگرداند.

شما می توانید با مراجعه به این مرکز تمام عیوب نوت بوک خود را صرف نظر از مدل آن برطرف کنید. تمام عیوب ذکر شده در بالا در این مرکز قابل حل می باشد. نوت بوک ها به طور کلی دارای قطعات حساسی هستند و پیچیدگی آنها نیاز به حضور تعمیرکار متخصص را بیشتر می کند. به همین دلیل اگر به تعمیرات نوت بوک اپل احتیاج داشتید حتما به یک مرکز معتبر و رسمی مراجعه کنید.

تعمیر کارت گرافیک نوت بوک اپل

کارت گرافیک تمام امور مربوط به تصویر را مدیریت می کند. هر اشکالی در این قطعه منجر به عدم نمایش تصویر، به هم ریختن رنگ ها، کندی لود شدن تصاویر و غیره می شود. به ویژه اگر بخواهید بازی های سنگین یا نرم افزارهای گرافیکی اجرا کنید، عملاً پاسخگویی گرافیکی چنین سیستم هایی به صفر می رسد. برای حل این مشکل آزاردهنده، باید در اسرع وقت دستگاه را برای تعمیر به تکنسین بسپارید. کار کردن با نوت بوکی که مشکل گرافیک دارد، باعث بالا رفتن بیش از حد دما و آسیب به قطعات دیگر می شود. لذا باید برای تعمیرات گرافیک اپل نوت بوک اقدام نمایید.

تعمیر صفحه کلید نوت بوک اپل

صفحه کلید یکی از مهم ترین ورودی های لپ تاپ ها است. چنانچه ایرادی در این قطعه به وجود بیاید، کار با دستگاه دشوار خواهد شد. اغلب خرابی هایی که باعث نیاز به تعمیر نوت بوک می شوند، فیزیکی هستند. اگر مشکل نرم افزاری باشد به سادگی قابل حل است. برعکس ضربه، ریختن مایعات و فشار بیش از حد، ممکن است به پایه های متحرک آسیب رسانده و اتصالات کیبرد را دچار ایراد کرده باشد. در این صورت به احتمال زیاد باید کیبرد یا بخشی از دکمه های آن تعویض شود.

تعمیر فلت نوت بوک اپل

فلت یکی از قطعات بکاررفته در نوت بوک اپل است که امکان بروز خرابی در آن وجود دارد. خرابی های پیش آمده در کابل فلت عموماً به دلیل وارد شدن ضربه به این دستگاه و تحمل فشار بیش از حد اتفاق می‌افتد. از این‌رو توصیه می‌شود در جابجایی‌های دستگاه و در حین کار با آن، به این مسئله توجه شود. خوشبختانه خرابی های فلت مک بوک با تعویض و تعمیر این بخش از دستگاه قابل رفع است و این مسئله –یعنی نیاز به تعمیر یا تعویض فلت- بسته به نظر کارشناس تعمیر نوت بوک اپل دارد.

نکته آخر آنکه خرابی‌های پیش آمده در فلت نشانه‌هایی دارد که با مشاهده آنها، می‌توان پی به خرابی این بخش از دستگاه برد. شما کاربران گرامی می‌‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال در مک بوک مورد استفاده خویش به نمایندگی رسمی اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر قطعات نوت بوک اپل

تعمیر هارد نوت بوک اپل

هارد دیسک یکی از قطعات اصلی نوت بوک است که برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود. خرابی هارد دیسک می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله ضربه، آب خوردگی و خرابی فیزیکی. تعمیر هارد دیسک نوت بوک اپل شامل تعویض هارد دیسک، بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب و تعمیر هارد دیسک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: تعویض هارد مک بوک

تعمیر ال سی دی نوت بوک اپل

نمایشگر یکی از مهم ترین قطعات نوت بوک است که برای مشاهده اطلاعات استفاده می شود. خرابی ال سی دی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله ضربه، آب خوردگی و خرابی فیزیکی. تعمیر ال سی دی نوت بوک اپل شامل تعویض ال سی دی، تعمیر ال سی دی و بازیابی اطلاعات از ال سی دی خراب است.

تعمیر فن نوت بوک اپل

فن برای خنک کردن نوت بوک استفاده می شود. خرابی فن می تواند باعث گرم شدن بیش از حد نوت بوک و آسیب دیدن سایر قطعات شود. تعمیر فن نوت بوک اپل می تواند شامل تعویض فن، تعمیر فن و تمیز کردن فن باشد. تعمیر فن نوت بوک در نمایندگی تعمیرات نوت بوک اپل انجام می شود.

تعمیر اسپیکر نوت بوک اپل

اسپیکر برای پخش صدا استفاده می شود. خرابی اسپیکر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله ضربه، آب خوردگی و خرابی فیزیکی. تعمیر اسپیکر نوت بوک اپل می تواند شامل تعویض اسپیکر، تعمیر اسپیکر و تنظیم اسپیکر باشد. نمایندگی تعمیر نوت بوک اپل خدمات تخصصی تعمیر اسپیکر نوت بوک های اپل را انجام می دهد.

سوالات متداول تعمیر نوت بوک اپل

آیا تعمیر نوت بوک اپل شامل گارانتی می شود؟

بله، برخی از تعمیرات نوت بوک اپل شامل گارانتی می شوند. گارانتی تعمیر نوت بوک اپل با توجه به قطعه ی خراب شده متفاوت است.

چرا نوت بوک من روشن نمی شود؟

دلایل مختلفی روشن نشدن نوت بوک اپل را به دنبال دارد. برخی از دلایل رایج عبارتند از: باتری خراب، مشکل در مادربرد ، مشکل در مدار برق، مشکل در هارد دیسک.

آیا می توانم از خدمات تعمیر نوت بوک در شهرستان هم استفاده کنم؟

بله، خدمات ما در شهرستان ها نیز انجام می شود. در برخی شهرستان ها مانند : مشهد نمایندگی فعال داریم و در برخی دیگر لازم است دستگاه را به نمایندگی تهران ارسال نمایید.

واحدهای تعمیرات نوت بوک

واحدهای تعمیرات نوت بوک با استفاده از مجرب ترین کارشناسان و متخصصان این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بهترین سرویس ها را دریافت کنند. تعمیرات نوت بوک در این مرکز با بهره مندی از ابزارآلات مدرن دنیا انجام می شود. تعویض قطعات نیز به صورت کاملا تخصصی در این واحد انجام می شود. قطعات کارکرده با نمونه ی اورجینال جایگزین خواهند شد. تمامی قطعات دارای گارانتی می باشند. تمامی دستگاه ها پس از تعمیرات برای کاربر تست شده و سپس تحویل داده می شوند.

نمایندگی نوت بوک

نمایندگی نوت بوک در بخش های فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات به کاربران خدمت رسانی می کند. انواع نوت بوک در این مرکز به فروش می رسد. برای دریافت اطلاعات تخصصی در مورد هر کدام از مدل های نوت بوک می توانید به نمایندگی نوت بوک مراجعه کنید. به یاد داشته باشید خرید از یک مرکز معتبر و رسمی به کاربران این امکان را می دهد تا محصولات اورجینال را خریداری کنند. در راستای ارائه ی خدمات بهتر به شما در تلاش هستم تا سرویس های مربوطه را در کمترین زمان و با بالاترین سطح کیفی ارائه کنیم. تمامی محصولات نمایندگی نوت بوک دارای ضمانت بوده و کاملا اورجینال می باشند.

4.9/5 (8 امتیاز)

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

هجده − شش =