اشتراک گذاری
  • خانه
  • مقالات
  • رونمایی از فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ توسط شرکت اینتل

رونمایی از فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ توسط شرکت اینتل

موضوع شارژدهی در دستگاه های الکترونیکی از موضوعات مهمی است که بسیاری از شما با آن درگیر هستید. شارژ دهی بالای این دستگاه ها از خواسته های مهم هر یک از دارندگان نوت بوک ها است و همواره به دنبال راه حل های افزایش عمر باتری لپ تاپ خود هستند. گویا شرکت اینتل برای این قضیه فکری کرده است و قصد این را دارد که با ارائه راهکار جدید این مشکل را کمتر کند. در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ توسط شرکت اینتل رونمایی شد. با استفاده از این فناوری که در نمایشگر لپ تاپ استفاده می شود، عمر باتری لپ‌تاپ‌ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا می کند. در صورت بروز مشکل در باتری لپ تاپ به مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید. متخصصین مرکز تعمیرات لپ تاپ پاسخ گوی مشکلات شما در زمینه های مختلف لپ تاپ خواهند بود.

فناوری افزایش عمر باتری اینتل

نمایندگی مجاز لپ تاپ

تمامی خدمات مرتبط لپ تاپ مانند تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ در نمایندگی مجاز نوت بوک انجام می شود. کارشناسان مراکز تعمیرات لپ تاپ با تسلط بالا بر کانفینگ لپ تاپ کلیه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را برطرف خواهند کرد. این خدمات در کمترین زمان انجام می شود. کیفیت این خدمات تضمین شده و تمامی اشکالات و دستگاه شما رفع خواهد شد. کارشناسان نمایندگی لپ تاپ با بررسی تعداد زیادی از لپتاپ ها توانسته اند بهترین و سازگارترین روش های تعمیر را ارائه دهند. همچنین در صورت نیاز به خرید لپ تاپ با مراجعه به نمایندگی لپ تاپ مشاوره قبل از خرید را دریافت کنید. کارشناسان این نمایندگی با داشتن دانش و تجربه مشاوره مفیدی را به شما ارائه خواهند داد.

خدمات تخصصی نوت بوک سرویس: تعمیر مدار شارژ لپ تاپ

بهینه سازی نمایشگر هدف فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ شرکت اینتل

فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ اینتل که در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از آن رونمایی شد، Low Power Display Technology نام دارد. نمایشگر لپ تاپ‌ها نسبت به سایر بخش های یک لپ تاپ برق بیشتری مصرف می‌کنند. این تکنولوژی با بهینه سازی قسمت پر مصرف دستگاه مصرف باتری را کاهش می دهد. شرکت اینتل با استفاده از این تکنولوژی طول عمر باتری لپ تاپ را افزایش می دهد. اگر می خواهیم نمایشگر لپ تاپ باتری کمتری مصرف کند به‌جای لپ‌تاپ‌ با نمایشگر 4K، از لپ‌تاپی با نمایشگر فول اچ‌دی استفاده کنیم.

فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ اینتل چگونه مصرف باتری را کاهش می دهد؟

اما اینتل این کار را چگونه انجام خواهد داد؟ این تحول در صنعت لپ تاپ و لپ تاپ چگونه انجام خواهد شد؟ گرگوری برایِنت معاون ارشد شرکت اینتل در رویداد کامپیوتکس فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ اینتل را با یک ویدیو تشریح داد. شرکت اینتل این کار را با استفاده از پنل یک واتی تولیدی توسط Sharp و Innolux انجام داده است. بنابراین مصرف برق صفحه نمایش LCD لپ تاپ به میزان 50 درصد کاهش یافته است. در این رویداد ویدیویی از لپ تاپ  Dell  که به این پنل مجهز شده بود به نمایش گذاشته شد. لپ تاپ دل در این ویدیو فیلمی را به مدت 25 ساعت پخش کرد. این مقدار باتری دهی 4 تا 8 ساعت بیشتر از حالت معمول شارژ دهی می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

هجده − یازده =