اشتراک گذاری

تعمیرات نوت بوک سامسونگ

تعمیرات نوت بوک سامسونگ در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این محصول می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیر نوت بوک سامسونگ مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

تعمیرات انجام شده در این مرکز به دست مجموعه‌ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارامد در حوزه تعمیر نوت بوک سامسونگ گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای تعمیرات نوت بوک Samsung است.

تعمیرات نوت بوک سامسونگ

نمایندگی نوت بوک سامسونگ

نمایندگی نوت بوک سامسونگ شامل دو بخش بزرگ فروش و تعمیرات انواع مدل‌های نوت بوک سامسونگ است از این‌رو خدمات فروش، پس از فروش، عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نوت بوک سامسونگ را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد.

اگر شما هم قصد خرید یا تعمیر نوت بوک سامسونگ را دارید می‌توانید به یکی از شعب متعدد نمایندگی نوت بوک سامسونگ در تهران و کرج مراجعه کنید؛ درصورتی هم که در شهرستان سکونت دارید می‌توانید برای استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی نمایندگی نوت بوک سامسونگ، سیستم خود را به شعبه مرکزی این نمایندگی در تهران ارسال کنید.

خدمات مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ

  • تعمیر و یا تعویض درایو نوت بوک سامسونگ
  • تعمیر و در صورت لزوم تعویض هارد نوت بوک سامسونگ
  • ترمیم و تعویض بلندگوی نوت بوک Samsung
  • ترمیم انواع آسیب های فیزیکی وارده بر نوت بوک سامسونگ
  • عیب یابی تخصصی نوت بوک در واحد تعمیرات نوت بوک سامسونگ
  • تعویض قطعات معیوب نوت بوک سامسونگ با نمونه های اورجینال
  • تعویض انواع چیپ (Northbridge , Southbridge , VGA ) نوت بوک سامسونگ
  • تعمیر و در صورت لزوم تعویض کلیه ی مدارهای نوت بوک سامسونگ
  • تعمیر صفحه نمایش نوت بوک hp
  • تعمیر کارت گرافیک در واحد تعمیرات نوت بوک سامسونگ
  • تعمیر و ترمیم کی برد نوت بوک سامسونگ
  • ارتقاء نوت بوک در واحد تعمیر نوت بوک سامسونگ

تعمیر سخت افزاری نوت بوک سامسونگ

در صورتی که با بررسی نوت بوک، اشکال پیش آمده در آن سخت افزاری تشخیص داده شود، دستگاه معیوب به پارت سخت افزاری مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ تحویل داده خواهد شد. رایج ترین اشکالات پیش آمده در نوت بوک ها که سخت افزاری هستند و در مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ مرتفع می گردند عبارتند از:

خرابی شارژر نوت بوک سامسونگ

روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه بعد از مدت زمان کمی و مواردی از این دست برخی از علائم خرابی در شارژر نوت بوک سامسونگ است. خدمات مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ قابل دریافت است.

خدماتی تخصصی مرکز نوت بوک سرویس: تعمیر شارژر لپ تاپ

خرابی مادربرد نوت بوک سامسونگ

برخی از علائم و نشانه های وجود خرابی و نقص در عملکرد مادربرد نوت بوک عبارتند از: نصب نشدن ویندوز، روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه، کند شدن شدید دستگاه، عمل نکردن کلیدها، تصویر نداشتن دستگاه، ایجاد تصویر تنها درخروجی مانیتور، پرش تصویر، به هم ریختگی رنگ تصویر .. رفع این اشکالات و سایر اشکالات سخت افزاری نوت بوک در مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ انجام می پذیرد.

خرابی باطری نوت بوک

روشن نشدن لپ تاپ حتی به همراه شارژر، خاموش شدن دستگاه بعد از زمان کمی، شارژ نشدن دستگاه و… برخی از نشانه های خرابی باتری نوت بوک است.

خرابی صفحه کلید یا keyboard نوت بوک

کار نکردن تمامی کلیدها و یا تعدادی از آنها، جدا شدن یک یا چند کلید از صفحه، ایراد ظاهری در کلیدها به خاطر ضربه و یا حرارت و… . خدمات مرتبط با این بخش نیز با حضور در مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ قابل دریافت است.

خرابی LED و LCD نوت بوک

سوختگی پیکسل، روشن شدن لامپ و نداشتن data، ایجاد خطوط سیاه، شکستگی کامل، نداشتن نور و… برخی از علائم وجود خرابی در ال سی دی نوت بوک است. مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و رفع نواقص ایجاد شده در این بخش از نوت بوک است.

تعمیر نرم افزاری نوت بوک سامسونگ

خدمات دیگر ارائه شده در مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ مرتبط با بخش نرم افزاری است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ قابل دریافت است عبارتند از:

  • نصب  انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ
  • نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)
  • بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن
  • نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی نوت بوک های سامسونگ
  • ارتقا و آپگرید نوت بوک در مرکز تعمیرات نوت بوک سامسونگ
  • نصب و ارائه تمامی درایورهای نوت بوک سامسونگ

مرکز تعمیرات نوت بوک

مرکز تعمیرات نوت بوک ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از ترمیم، تعویض، تعمیر و بازیابی قطعات است؛ تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که با تمرکز بر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری، تسلط بالایی بر کانفینگ نوت بوک یافته و می توانند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تمامی اشکالات و اختلالات احتمالی پیش آمده در آن را رفع نمایند.

بعلاوه کارشناسان این مجموعه با واکاوی و بررسی تعداد بیشماری از نوت بوک ها موفق به تدوین نوین ترین و سازگارترین شیوه‌های تعمیر و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته‌اند. در شرح مهارت کارشناسان حاضر در این مرکز به ذکر این نکته بسنده می کنیم که مدیریت مرکز تعمیرات نوت بوک به دلیل اطمینان از سطح تبحر و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ در بخش زیر معرفی می شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دوازده − شش =