اشتراک گذاری

تعمیرات نوت بوک ایسر

تعمیرات نوت بوک ایسر را می توان یکی از خدمات گسترده نمایندگی این شرکت به شمار آورد. این کار تحت نظارت مستقیم مهندسین مجرب حوزه تعمیرات انجام شده و تلاش می شود کوچک ترین خطایی در روند تعمیر اتفاق نیفتد. استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیز به کارگیری جدیدترین روش های روز دنیا موجب شده بررسی و رفع مشکلات این دستگاه در بالاترین سطح کیفی انجام شود. با توجه به وجود قطعات و برنامه های مختلف در این دستگاه، تعمیرات نوت بوک ایسر نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

تعمیرات نوت بوک ایسر

نکات کلیدی در تعمیرات نوت بوک ایسر

همانطور که می دانید، نوت بوک ها به سبب کارایی چندگانه و متعدد، دارای قطعات ریز و درشت بسیاری هستند. برخی از این قطعات ظرافت بالایی داشته و تعمیرات آنها بسیار حساس می باشد. لذا لازم است که در تعمیرات نوت بوک ایسر، نکات و موارد مهمی مورد توجه قرار گیرد. در این قسمت، نکات کلیدی در تعمیرات این محصول را باهم بررسی می کنیم.

عیب‌یابی صفحه نمایش نوت بوک ایسر

شناسایی پیکسل های معیوب به روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است اما یکی از روش‌های کاربردی برای کاربران استفاده از ابزار‌های آنلاین و اپلیکیشن های موجود جهت این کار است. یکی از اپلیکیشن‌های موجود برای این کار، LCD2 است که بصورت آنلاین قابل استفاده است. گزینه Massage the Pixel که در این ابزار وجود دارد، پیکسل های گیر کرده و معیوب را تحریک و جهت رفع آن ها اقدام می‌نماید.

در این نرم افزار حالت Fix My Screen نیز وجود دارد که امکان اجرای آزمون های موجود را برای مدت زمان بیشتری به کاربر می‌دهد تا احیای پیکسل های آسیب دیده به خوبی انجام شود. در صورت استفاده از این ابزار و تشخیص وجود ایراد در مانیتور لپ تاپ، توصیه می‌شود از دستکاری لپ تاپ خودداری کرده و به یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیرات نوت بوک ایسر مراجعه کنید. بی‌توجهی به این مسئله دوچندان شدن آسیب و خرابی پیکسل های معیوب موجود در مانیتور را در پی خواهد داشت.

عیب یابی صفحه کلید نوت بوک ایسر

خرابی صفحه کلید نوت بوک ایسر درصورتی که هیچ‌گونه ضربه‌ای به آن وارد نشده باشد یا مایعاتی بر روی آن ریخته نشده باشد عمدتاً به دلیل اختلالات و مشکلات نرم‌افزاری مانند ویروسی شدن سیستم و نصب برخی از نرم‌افزارهای مخرب است که موجب هنگ کردن سیستم و از کار افتادن کیبورد آن می‌شوند. بنابراین تعمیرات صفحه کلید نوت بوک ایسر نیاز به عیب‌یابی دقیق نرم‌افزاری دارد.

البته گاهی اوقات هم برخی از کلیدهای صفحه کلید از کار می‌افتند که نشان می‌دهد، صفحه کلید نوت بوک ایسر نیاز به تعمیرات سخت‌افزاری دارد. خوشبختانه نمایندگی تعمیرات نوت بوک ایسر از نیروهای ماهری برخوردار است که علاوه‌بر عیب‌یابی دقیق به برطرف کردن مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری صفحه کلید نوت بوک ایسر به صورت تخصصی می‌پردازند.

عیب یابی کارت گرافیک نوت بوک ایسر

اگر از کاربران نوت بوک ایسر هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در بخش گرافیکی این دستگاه شده‌اید، می‌توانید با درنظر داشتن موارد درج شده در بخش زیر جهت عیب‌یابی اقدام کنید. در صورت جدی بودن اشکال پیش آمده در بخش گرافیکی دستگاه توصیه می‌شود جهت تعمیرات نوت بوک ایسر خود به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات نوت بوک مراجعه کنید.

برای عیب‌یابی و تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا نوت بوک، ابتدا از قرار گرفتن صحیح کارت گرافیک در Slot مربوطه اطمینان حاصل کنید. پس از این کار تلاش کنید تا با تینر یا اسپری خشک اینترفیس کارت گرافیک را تمیز کنید. علاوه بر این از سالم بودن و درستی کارکرد فن مطمئن شوید. نرم افزار دستگاه خود را چک کرده و از نبود برخی از ایرادات نرم افزاری در سیستم عامل نظیر آپدیت درایور و دیگر کارها اطمینان حاصل کنید. در نهایت لحیم سردی پورت‌های خروجی کارت گرافیک لپ تاپ و قطعات SMD روی بورد را چک کنید و از سالم بودن آن‌ها مطمئن گردید.

عیب یابی هارد نوت بوک ایسر

در تعمیرات هارد نوت بوک ایسر نیز مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرحله عیب یابی و تشخیص صحیح نوع اشکال پیش امده در هارد است.. در این مرحله، نوع اشکال پیش آمده با تکیه بر استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای عیب‌یابی و نشانه‌های مشاهده شده در هارد، تشخیص داده می‌شود. در برخی موارد نیز برای کارشناسان تعمیرات نوت بوک ایسر، میزان لرزش، الگو‌های کلیک کردن و البته هر گونه نویز اضافه  ایجاد شده توسط هارد نقش مهمی در تشخیص نوع اشکال پیش آمده دارد.

در برخی موقعیت ها می‌بایست هارد نوت بوک به نوعی سیستم تست متصل می‌شود تا مشخص شود که امکان خواندن و نوشتن اطلاعات موجود در هارد هست یا خیر. کارشناسان بازیابی و تعمیرات هارد، با توجه به نشانه‌های مشاهده شده در هارد، نوع اشکال پیش آمده در آن را شناسایی کرده و جهت تعمیر اقدام می‌کنند. تعمیرات هارد، جزو آن گروه از سرویس‌هایی است که انجام آنها می‌بایست صرفاً توسط کارشناسان تعمیر و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد.

نرم افزاری که برای تعمیرات نوت بوک ایسر به شما کمک خواهد کرد

اگر از کاربران نوت بوک ایسر هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال و ناکارامدی در این دستگاه شده‌اید، می‌توانید پیش از هر گونه اقدامی جهت تعمیرات نوت بوک ایسر، از نرم افزار AIDA استفاده کرده و عیب‌های پیش آمده در دستگاه را شناسایی کنید.

نرم افزار AIDA که به اسم AIDA64 Business Edition منتشر شده است، پس از نصب اقدام به اسکن نوت بوک ایسر شما کرده و اختلالات پیش آمده در آن را به شما گزارش می‌دهد. این نرم افزار ضمن آنکه توانایی تست کامل سیستم و یا تست یک قطعه خاص به انتخاب کاربر را دارد می‌تواند گزارش کاملی از مشکلات موجود در نوت بوک را به کاربر ارائه داده و راه‌حل رفع هر یک از مشکلات را به کاربر پیشنهاد دهد.

برخورداری این نرم افزار از بانک اطلاعاتی جامع و کامل از انواع سخت افزارها، بررسی آپدیت بودن یا نبودن درایور سخت افزارها، بررسی عملکرد سخت افزاری نوت بوک و در نهایت بررسی ویندوز از نظر امنیتی از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات نوت بوک ایسر می‌توانید به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات نوت بوک مراجعه نمایید.

عیب یابی تخصصی نوت بوک

از جمله مهم ترین نکاتی که در تعمیرات نوت بوک ایسر باید مورد توجه قرار گیرد، عیب یابی این دستگاه می باشد. اگر به موقع و به طور صحیح بتوان نقص پیش آمده و منشأ آن را تشخیص داد، بازگشت کیفیت عملکرد دستگاه تضمین شده است. بدیهی است که این کار، تنها از عهده افرادی بر می آید که به خوبی قطعات و بخش های این نوت بوک را شناخته و قادر به عیب یابی آن در سریع ترین زمان ممکن باشند. ذکر این نکته ضروری است که عیب یابی اشتباه، منجر به ایجاد مشکل در روند تعمیرات نوت بوک ایسر خواهد شد.

تعویض قطعات نوت بوک ایسر

دومین مورد از نکات طلایی در تعمیرات نوت بوک ایسر را می توان تعویض قطعات این دستگاه دانست. گاهی ممکن است نوع خرابی دستگاه به حدی باشد که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. در این صورت، باید قطعه معیوب را تعویض نمود. اما برای این کار باید به یک نکته دقت بسیار داشت. آن نکته، تعویض قطعه مورد نظر با نمونه اورجینال است. وجود قطعات بی کیفیت و فیک ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را برای نوت بوک شما در پی داشته باشد. لذا در مرکز تعمیرات نوت بوک ایسر، تنها قطعات یدکی اورجینال که مستقیما از شرکت تهیه می شوند جایگزین قطعه معیوب می گردند.

تعمیر نرم افزاری نوت بوک ایسر

یکی از اصلی ترین انواع مشکلات مربوط به نوت بوک، اختلالات نرم افزاری این دستگاه است. به واسطه این مشکلات، برنامه ها و نرم افزارهای نوت بوک دچار اختلال شده و عملکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهند. از جمله این نوع مشکلات می توان به ویروسی شدن، حذف اطلاعات، اختلالات سیستم عامل و … اشاره کرد. برای برطرف کردن مشکل در این حالت، نیاز به تعمیر نرم افزاری نوت بوک ایسر می باشد. مهندسین ارشد حوزه نرم افزار، انجام این فرایند را بر عهده دارند. این مهندسین، ضمن تسلط داشتن بر انواع نرم افزارهای مربوطه و جزئیات آنها، می توانند تعمیرات نوت بوک ایسر را با استفاده از جدید ترین روش های روز دنیا انجام دهند. توصیه می کنیم که در این مورد به هیچ عنوان به افراد فاقد تخصص اعتماد نکنید. بازگشت سلامت دستگاه شما در گرو تعمیرات تخصصی آن است.

تعمیر سخت افزاری نوت بوک ایسر

قطعات سخت افزاری نوت بوک هم ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب شوند. در این صورت، تعمیر سخت افزاری نوت بوک ایسر گزینه پیش روی تعمیرکاران می باشد. از جمله موارد خرابی سخت افزار نوت بوک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی اسپیکر نوت بوک ایسر
  • شکستگی لولای نوت بوک ایسر
  • نقص پورت های ورودی و خروجی نوت بوک ایسر
  • خرابی کارت گرافیک نوت بوک ایسر
  • مشکلات مادربرد در نوت بوک ایسر
  • شکستگی قاب نوت بوک ایسر
  • خرابی ال سی دی نوت بوک ایسر
  • اختلال در کیبورد نوت بوک ایسر

همکاران ما در نمایندگی ایسر، ضمن برخورداری از تخصص کافی برای تعمیر این قطعات، بر خود لازم می دانند که از پیشرفته ترین ابزار در این زمینه استفاده کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعات دستگاه خود، می توانید از خدمات تعمیرات نوت بوک ایسر در این مرکز بهره مند شوید.

برای بهره مندی از خدمات تعمیر لپ تاپ 💻 با ما از طریق شماره تماس های 54114-021 و 62948-021 ☎️ در ارتباط باشید.

خدمات مرکز تعمیرات نوت بوک ایسر

در مرکز تعمیرات نوت بوک ایسر می توانید خدمات زیر را دریافت نمایید:

  • تعمیر و یا تعویض درایو نوت بوک acer
  • تعمیر و در صورت لزوم تعویض هارد نوت بوک ایسر
  • ترمیم و تعویض بلندگوی نوت بوک ایسر
  • ترمیم انواع آسیب های فیزیکی وارده بر نوت بوک ایسر
  • عیب یابی تخصصی نوت بوک در واحد تعمیرات نوت بوک ایسر
  • تعویض قطعات معیوب نوت بوک ایسر با نمونه های اورجینال
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) نوت بوک ایسر
  • تعمیر و در صورت لزوم تعویض کلیه مدارهای نوت بوک ایسر
  • تعمیر صفحه نمایش نوت بوک ایسر
  • تعمیر کارت گرافیک در واحد تعمیرات نوت بوک ایسر
  • تعمیر و ترمیم کی برد نوت بوک ایسر
  • ارتقاء نوت بوک در واحد تعمیر نوت بوک ایسر

مرکز تعمیرات نوت بوک

مرکز تعمیرات نوت بوک را می توان به عنوان معتبر ترین مرکز برای بررسی و ترمیم این دستگاه دانست. در این مرکز، تعمیرکاران مجربی حضور دارند که با تکیه بر تخصص و تجربه خود، دستگاه معیوب را به دقت بررسی و تعمیر می نمایند. به منظور تعمیرات نوت بوک ایسر در مرکز مذکور، تجهیزاتی فراهم شده است که در زمره جدیدترین ابزار و دستگاه های تعمیر در دنیا قرار دارند.

همچنین مرکز تعمیرات نوت بوک مجهز به آرشیو کاملی از کلیه قطعات یدکی این دستگاه می باشد. گفتنی است که این قطعات، به صورت مستقیم از کمپانی تهیه شده و در بالاترین سطح کیفی قرار دارند. چنانچه نوت بوک شما دچار مشکل شد، می توانید به این مرکز مراجعه کرده و خدمات مربوطه را در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری دریافت نمایید.

اخبار و خواندنی های نوت بوک را در بخش ذیل پیگیری نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

2 + نه =